Netgear rozwija serwis dla firm

KA
opublikowano: 19-05-2010, 00:00

Producent urządzeń sieciowych wprowadził do zasad serwisowania nową opcję: wymianę popsutych urządzeń na nowe w jeden dzień.

Producent urządzeń sieciowych wprowadził do zasad serwisowania nową opcję: wymianę popsutych urządzeń na nowe w jeden dzień.

Bezawaryjność i płynne działanie sieci jest jedną z podstaw sprawnie działającej firmy czy instytucji. Ale nawet najlepszym routerom zdarzają się awarie i sieć przestaje działać. Producenci starają się więc na różne sposoby usprawnić oferowany użytkownikom ich sprzętu serwis techniczny. Netgear dołączył do grona firm, które wymieniają zepsuty sprzęt na nowy.

Zobowiązuje się dostarczyć takie samo nowe urządzenie do końca następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii. Opcja ta nosi nazwę XpressHW i jest dostępna dla modeli przeznaczonych dla biznesu.

— Nie dotyczy małych routerów dla domu. Zresztą nikt nie chciałby ich chyba wymieniać w ten sposób — mówi Robert Kulasiński z polskiego biura Netgear.

Dla użytkowników domowych usługa byłaby nieopłacalna zapewne dlatego, że trzeba za nią dodatkowo zapłacić. Mniej więcej tyle, ile kosztuje zakup nowego routera.

Netgear miał już podobną opcję serwisową. Zgłaszając awarię urządzenia na infolinii, można było oczekiwać dostawny nowego następnego dnia. Za model biznesowy trzeba było zapłacić 35 euro.

— Było to płatne kartą kredytową i dotąd nikt z tej opcji nie skorzystał — informuje Robert Kulasiński.

Usługę XpressHW firma sprzedaje w formie trzyletniego kontraktu zawieranego przy zakupie sprzętu. Dostępne w nim urządzenia podzielono na cztery kategorie. Zależnie od grupy, do której zakwalifikowano konkretny typ, za trzyletni kontrakt trzeba zapłacić 47, 72, 89 lub 144 dolarów.

— Liczba wymian sprzętu jest nieograniczona. Z opcji wymiany zgłaszanej ad hoc na infolinii można skorzystać tylko raz — podkreśla Robert Kulasiński.

W Stanach Zjednoczonych Netgear oferuje także całodobowe wsparcie techniczne działające przez telefon lub pocztę elektroniczną. W Polsce tej opcji nie ma i na razie nie jest rozważane jej wprowadzenie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu