NextiraOne serwisuje AIG Credit

Marcin Złoch
26-05-2004, 00:00

NextiraOne Polska podpisała z AIG Credit umowę serwisową na obsługę call center zlokalizowanego w dwóch punktach we Wrocławiu. W ramach umowy NextiraOne zapewnia m.in. usługi serwisowe z gwarantowanym czasem reakcji oraz usługi wsparcia technicznego. Umowa obejmuje swoim zakresem elementy systemu call center dostarczone i zainstalowane przez NextiraOne na potrzeby AIG Credit. Firma dostarczyła i uruchomiła platformę komunikacyjną Alcatel OmniPCX 4400 wraz z systemem CTI Genesys. Uruchomiono także system nagrywania rozmów NICE DR-Link oraz system IVR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / NextiraOne serwisuje AIG Credit