Czytasz dzięki

Neymar zamienił Nike na Pumę

PAP, DI
opublikowano: 12-09-2020, 16:19

Brazylijski piłkarz podpisał umowę sponsorską z niemieckim dostawcą sprzętu sportowego Puma. Nastąpiło to dwa tygodnie po zakończeniu wieloletniej współpracy gracza Paris Saint-Germain z amerykańską firmą Nike.

"Witamy w rodzinie" - napisała na Twitterze niemiecka marka, dołączając zdjęcie Brazylijczyka. Nie określono czasu trwania i finansowych warunków umowy.

Zobacz więcej

Neymar w otoczeniu fanów

REUTERS/Ricardo Moraes / FORUM

O zawarciu nowej umowy sponsorskiej poinformował w sobotę w mediach społecznościowych także sam piłkarz.

"Dorastałem oglądając filmy z legendami futbolu takimi, jak Pele, Cruyff, Eusebio i Maradona" - napisał Neymar przypominając, że "wszyscy oni grali z Pumą".

"Z tych powodów mam od dziś zaszczyt dołączyć do marki, która pomogła największym legendom futbolu być tym, kim są" - dodał napastnik PSG.

Amerykański producent sprzętu Nike, będący także partnerem paryskiego klubu, związał się z brazylijskim "cudownym dzieckiem", gdy miało ono zaledwie 13 lat. Współpraca zakończyła się w końcu sierpnia.

Puma ma w swoim portfolio m.in. reprezentację Włoch, Antoine'a Griezmanna, ekipy Manchesteru City i AC Milan. Od momentu zakończenia kariery przez jamajskiego sprintera Usaina Bolta na liście ambasadorów marki brakowało jednak wybitnej osobowości sportowej.

Brazylijska gazeta "Folha de Sao Paulo" poinformowała, że kontrakt Neymara z Nike trwał 11 lat, a jego łączną wartość wyniosła 105 milionów dolarów.

Magazyn "Forbes", plasując Neymara na siódmym miejscu wśród najlepiej zarabiających celebrytów na świecie, szacuje jego roczne zarobki na 95,5 mln dolarów, wliczając w to umowy sponsorskie.

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP, DI

Polecane