NG2 stawia na rozwój sieci

ML
28-02-2008, 00:00

Obuwnicza spółka zapowiada, że otworzy w tym roku 200 nowych salonów, na co wyda do 25 mln zł.

Obuwnicza spółka zapowiada, że otworzy w tym roku 200 nowych salonów, na co wyda do 25 mln zł.

Spółka handlująca butami trzech marek w 471 sklepach wyda w tym roku 20-25 mln zł na rozwój sieci. NG2 planuje otwarcie ponad 200 sklepów: 45 z logo CCC (w tym 5 w Czechach), 10 pod szyldem Quazi oraz 150 sklepów firmowych BOTI (100 własnych i 50 franczyzowych).

— Rozbudowa sieci to stabilna baza do dalszego wzrostu spółki w 2008 r. — mówi Dariusz Miłek, prezes NG2.

Po czterech kwartałach 2007 r. spółka miała 544,49 mln zł przychodów i 55,06 mln zł zysku netto, tym samym zrealizowała przychody ze sprzedaży na poziomie przekraczającym założone prognozy (mówiły o 540 mln zł). Zysk netto był jednak znacząco mniejszy, niż wstępnie szacowano (81 mln zł).

— Jest to związane z wyższymi, niż zakładaliśmy kosztami sprzedaży — wyjaśnia Mariusz Gnych, członek zarządu.

W 2007 r. koszty sprzedaży wyniosły 173,4 mln zł, czyli o 66 mln zł więcej niż rok wcześniej. Wzrost kosztów wynikał głównie ze wzrostu wynagrodzeń i czynszów. Spółka poniosła też blisko 16-milionową stratę spowodowaną spadkiem wartości dolara. Inwestorzy negatywnie zareagowali na informacje ze spółki i na zamknięciu wczorajszej sesji za jedną akcję po 8,7-procentowym spadku płacono 43 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / NG2 stawia na rozwój sieci