Nice To Fit You dzieli się sercem

  • Materiał partnera
opublikowano: 18-02-2021, 18:58
aktualizacja: 22-02-2021, 13:29

Marka Nice To Fit You znana jest wielu Polakom z doskonałego, zdrowego cateringu. Mniej osób wie, że zarząd i pracownicy firmy chętnie pomagają.

Nice To Fit You dba o pełnowartościową dietę podopiecznych Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Już ponad trzydziestu seniorów w Warszawie otrzymało pudełka z wysokiej klasy posiłkami do domu. W ostatnią Wigilię natomiast Nice To Fit You wspólnie z Fundacją Kapucyńską zorganizowała wielką ucztę dla osób borykających się z bezdomnością. Akcja nazywała się „Bezgłodni w Wigilię”. Było to połączenie sił i możliwości brandu z doświadczeniem fundacji niosącej codziennie pomoc ludziom, którzy z różnych powodów znaleźli się na bardzo trudnej sytuacji.

– Przekazaliśmy 700 całodziennych zestawów, a więc: śniadanie, obiad i kolację. Jedzenie rozdawane było od rana do godzin popołudniowych. Nikt nie powinien być głodny, zwłaszcza w Wigilię – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.

Ciekawa akcja miała również miejsce z okazji Black Friday. Marka chciała pokazać swego rodzaju bojkot Czarnych Piątków, ale bardzo pozytywny - organizując zbiórkę funduszy. Zebrane pieniądze przekazano Fundacji. Zebrane pieniądze przekazano Fundacji One Day, która zrealizowała projekt „Gwiazdka One Day 2020”. Każde dziecko otrzymało bon o wartości 150 zł, dzięki któremu mogło sobie kupić wymarzony prezent. Zorganizowano też koncert online z udziałem wspaniałych artystów.

O firmie

Nice To Fit You to marka społecznie zaangażowana i odpowiedzialna. Na co dzień zajmuje się komponowaniem i dostawą zbilansowanej diety dla swoich klientów ale chętnie i często podejmuje tematy społeczne, z którymi się utożsamia. Firma serwuje różnorodność – od domowych smaków, przez kuchnię wegetariańską, niskowęglowodanową czy ograniczającą gluten i wykluczającą laktozę, aż po dietę tworzoną z myślą o kulinarnych smakoszach i bywalcach modnych restauracji (superfoods). Każdy posiłek w ramach jednej rezerwacji (a nawet jednego dnia) można wybrać z innej diety. Bo w Nice To Fit You to użytkownik decyduje na co ma chęć, a sztab wyspecjalizowanych dietetyczek, kucharzy i dostawców staje na głowie, żeby dostarczane diety zgrywały się z jego apetytem i kalendarzem. Co prawda marka nie czyta jeszcze w myślach, ale dobrze wie, jak wyprzedzać potrzeby.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane