Nicolas Cage wypromuje auto BAIC Motors

WST
opublikowano: 29-03-2013, 00:00

Znany amerykański aktor podpisał umowę z BAIC Motors na użyczenie swojej postaci do promocji samochodów w Chinach, największym rynku motoryzacyjnym na świecie.

Nicolas Cage dołączył tym samym do innego hollywodzkiego aktora — Brada Pitta oraz gwiazdy Barcelony — Lionela Messiego. Nicolas Cage wystąpi w reklamach telewizyjnych, które będą wyemitowane w maju. Kontrolowany przez państwo BAIC wyjaśnia, że wybrał 49-letniego zdobywcę Oskara na ambasadora swojej marki ze względu na jego bardzo dobrą rozpoznawalność w Chinach, szczególnie w grupie docelowych klientów — powyżej 40 lat. Aktor ma promować model Senova D, który wkrótce trafi na rynek. W 2009 r. BAIC kupił linie produkcyjne od Saaba dla pierwszej generacji modeli 9-3 i 9-5, o szacunkowej wartości 200 mln USD, ale nie nabył praw do używania marki Saab. Na bazie tej technologii stworzony został model Shenbao (Senova D), który po raz pierwszy został pokazany podczas tegorocznego Auto Show w Guangzhou. W styczniu umowę promocyjną z Bradem Pittem podpisał General Motors, która dotyczy sprzedaży w Chinach modelu Cadillac XTS, a Chery Automobile zatrudniło Leo Messiego do wsparcia sprzedaży modelu Riich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu