Nie każdy ranking jest wiarygodny

Przedstawiciele firm zgodnie podkreślają, że udział w konkursach to ważny element polityki marketingowej. Ich zdaniem jednak, warto zgłaszać się tylko do tych konkursów, w których konkretne przedsiębiorstwo ma szansę zająć dobrą pozycję. Na decyzję o udziale w konkursie istotny wpływ ma również informacja o jego organizatorach. Źle przygotowany konkurs czy ranking, oparty na nie sprawdzonych faktach, może bowiem przyniść firmie większe szkody niż korzyści.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ