Niektóre agencje wykorzystują klientów

Leniarska Małgorzata
27-10-1999, 00:00

Niektóre agencje wykorzystują klientówMałgorzata Leniarska, dyrektor Dragon Rouge HaasMała wiedza klientów na temat tożsamości wizualnej powoduje, że jest to trudny rynek. Dla nich, to w dalszym ciągu tylko wizytówki i pasujący do nich kolor papieru firmowego. Niewiele firm zdaje sobie sprawę z tego, że przed rozpoczęciem procesu projektowania musi odpowiedzieć na wiele pytań: kim są, jaką mają na rynku pozycję, do kogo chcą dotrzeć. Grafika powinna być tego konsekwencją. Bez zadania sobie tych pytań można stworzyć projekty, które będą może...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Niektóre agencje wykorzystują klientów