Nielsen: nadchodzi era zakupów spożywczych online

opublikowano: 29-01-2018, 18:07
aktualizacja: 29-01-2018, 18:09

Za 5-7 lat 70 proc. klientów kupujących produkty spożywcze w USA będzie robiła to w Internecie, wynika z danych Nielsen Holdings i Food Marketing Institute.

Dotychczas Nielsen prognozował, że większość klientów będzie robiła zakupy spożywcze online za 8-10 lat.

- Obecnie, szacowane 100 mld USD wydatków, czyli ekwiwalent 850 USD wydanych przez każde amerykańskie gospodarstwo online na jedzenie i napoje rocznie, pojawi się  w 2022 lub 2024 roku – poinformował Nielsen.

Zmiana prognoz wiąże się z niedawnym przejęciem przez Amazon.com spółki Whole Foods Market, a także przejęcie przez Wal-Mart Stores spółki Jet.com.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Nielsen: nadchodzi era zakupów spożywczych online