Niemiecka lekcja lojalności

TM
15-09-2009, 15:01

Multipartnerski program bonusowy Payback wchodzi na polski rynek z portfelem pełnym znanych marek.

Pod koniec sierpnia „Puls Biznesu” pisał już o planach ekspansyjnych Payback i o jego potencjalnych partnerach. Potwierdził się typowany przez nas termin debiutu, jak i lista partnerów programu. Dziś polski Playback ma 10 partnerów: Allegro, BZ WBK, Orange i TP SA, Grupę Hotelową Orbis, Real, Mix Electronics, BP oraz Fly.pl.

Payback powstał w 2000 r. i w rodzinnych Niemczech odniósł sukces. W ciągu pierwszego miesiąca działalności zaskarbił sobie zaufanie miliona klientów. Niemiecki Payback ma dziś ponad 170 partnerów, zaś na kartę członkowską można zbierać nie tylko punkty, ale wykorzystywać ją jako kartę debetową lub kredytową.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Wyniki spółek / Niemiecka lekcja lojalności