Niemiecki detalista nagością zachęca do ekologii

  • DI
opublikowano: 16-10-2019, 13:18

Niemiecka sieć Netto zaskoczyła konsumentów prowokacyjną kampanią z nagimi modelami. Nie wszystkim spodobał się ten pomysł, zauważa portal handelextra.pl

Plakaty z nagimi mężczyzną i kobietą, zasłaniającymi "newralgiczne" części ciała warzywami to kontrowersyjny pomysł niemieckiej sieci Netto, który podzielił konsumentów, wywołując skrajnie kontrastujące ze sobą reakcje. Na pewno jednak nie przeszedł bez echa.

"Nagie fakty" to hasło przewodnie kampanii. Odpowiedzialna za nią agencja Jung von Matt postanowiła w sposób dosłowny zwizualizować przekaz i umieściła na plakatach ludzi w "stroju" Adama i Ewy. Przesłanie jest oczywiste: mniej torebek to mniej odpadów z tworzyw sztucznych.

Zamiast jednorazowych toreb plastikowych Netto oferuje teraz nadające się do recyklingu i do prania siatki wielokrotnego użytku oraz zwrotne skrzynki transportowe.

Sieć Netto należy do największej niemieckiej grupy detalicznej, Edeki. Powstała w 1984 r. i działa głównie w zachodniej i południowej części Niemiec. Zatrudnia niemal 77 tys. pracowników w 4260 sklepach i oferuje ok. 5 tys. artykułów, głównie markowych, w niskich cenach.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy