Niemiecki telekom szuka innowatorów

  • Marta Bellon
opublikowano: 28-03-2014, 00:00

Firmy i start-upy mogą powalczyć o 150 tys. zł na rozwój pomysłu lub biznesu i dowiedzieć się, jak podbijać rynki.

Studenci, przedsiębiorcy, nowo powstałe start-upy oraz pracownicy Grupy Deutsche Telekom (DT) z całego świata, w tym z Polski — to adresaci drugiej edycji międzynarodowego konkursu niemieckiego operatora — Telekom Innovation Contest. Poszukiwane są najbardziej innowacyjne pomysły i start-upy z branży IT. Zgłoszenia można nadsyłać do 11 kwietnia 2014 r. Nagrody to inwestycje o wartości do 150 tys. EUR z programów inkubacji DT, udział w międzynarodowych programach dla start-upów, sprzęt, oprogramowanie i kontakty z przedstawicielami kadry kierowniczej telekomu. Organizatorzy zaproszą również laureatów na międzynarodowe wydarzenia i zagwarantują przestrzeń biurową w obiektach jednego z inkubatorów (w Krakowie, Budapeszcie lub Berlinie). Zespoły złożone z dwóch lub większej liczby członków mogą startować w konkursie w jednej lub kilku kategoriach. Można zgłosić więcej niż jeden pomysł. Najważniejsze kategorie to: „Produktywność oparta na rozwiązaniach chmurowych” oraz „Media i komunikacja w przyszłości”. Pozostałe to: „Internet przedmiotów”, „Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni”, „Reality data” oraz „Inteligentna energia” („Smart energy”). Pierwsza selekcja zgłoszonych pomysłów nastąpi w maju. Po zakończeniu eliminacji na szczeblu krajowym i międzynarodowym ogłoszona zostanie lista dwunastu finalistów. Zwycięzcy zostaną zaprezentowani podczas imprezy Champions Pitch, którą zaplanowano pod koniec czerwca w Krakowie. W ubiegłorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 700 zespołów z 45 krajów, którzy przedstawili 444 pomysłów. Na najwyższym stopniu podium stanęła firma Excalibur ze Słowacji, która zaproponowała rozwiązanie umożliwiające uwierzytelnianie dla urządzeń mobilnych.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane