Nieopłacalna innowacyjność

DCZ
opublikowano: 07-11-2008, 00:00

Tylko 16 proc. spośród ponad 25 tysięcy użytkowników światowych serwisów rekrutacyjnych przyznało, że pracodawcy wynagradzają ich dodatkowo za innowacyjne pomysły i rozwiązania. Tak wynika z międzynarodowego sondażu przeprowadzonego przez The Network. 63 proc. ankietowanych odpowiedziało, że pracodawcy nie nagradzają ich za pomysły wpływające na efektywność pracy, gdyż traktują je jako część obowiązków podwładnych. Co piąty użytkownik serwisów rekrutacyjnych przyznał, że nagrody za innowacyjność zdarzają się w ich miejscach pracy, ale tylko za najlepsze rozwiązania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy