Niezależne agencje mają swoje zalety

Małgorzata Zgutka
09-06-1999, 00:00

Niezależne agencje mają swoje zaletyEMCO szuka na polskim rynku współpracownika Lokalnym, małym agencjom reklamowym trudno konkurować z firmami sieciowymi. W efekcie stosują różne sposoby, by przetrwać na rynku. Przedstawiciele Europejskiej Organizacji Marketingu Komunikacyjnego (EMCO), zrzeszającej niezależne agencje, oferują im pomoc. Szukają w Polsce partnera do współpracy. — Jesteśmy siecią 16 niezależnych agencji z 14 krajów europejskich. Nasze grono cały czas poszerzamy o nowe lokalne firmy reklamowe. Teraz szukamy firmy, która będzie reprezentowała polski rynek — tłumaczy Adrew Hind, prezes EMCO.Z...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Niezależne agencje mają swoje zalety