Niska półka Ziai w wersji lux

  • Alina Treptow
opublikowano: 02-10-2016, 22:00

Jeśli pierwszy salon w wersji premium przyjmie się na rynku, spółka podniesie standard pozostałych.

Producent kosmetyków wchodzi na wyższą półkę. Nie dotyczy to jednak kosmetyków, ale standardu salonów. W gdyńskim centrum handlowym Klif otworzył pierwszy sklep w nowym, odświeżonym wydaniu, w konwencji premium, z doradztwem kosmetycznym i prostymi zabiegami. Zenon Ziaja, założyciel firmy, zastrzega, że marka nie ma planów wchodzenia w wyższy segment kosmetyków. — Chcemy wprowadzić produkty kosmetyczne pod strzechy. Nie planujemy wchodzić w segment premium. Nie wykluczamyjednak unowocześnienia salonów, a sklep w Gdyni z dodatkowymi usługami będzie swojego rodzaju testem. Jeśli się sprawdzi, nowy format pojawi się również w innych miejscach. Wymagania klientów rosną i do nich się dostosowujemy — mówi Zenon Ziaja. Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry, zwraca uwagę, że Ziaja nie jest jedyną firmą, która podejmuje tego typu działania.

— Taki jest trend. Sieci starają się przyciągać klientów nie tylko samym produktem, ale też usługami dodatkowymi, doradztwem itp. Coraz trudniej będzie konkurować z rosnącym dzisiaj kanałem e-commerce. Ziaja ma jednak dużą szansę na sukces, ponieważ jest silną i rozpoznawalną marką — mówi Agnieszka Górnicka. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Alina Treptow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Niska półka Ziai w wersji lux