Niskie ceny pomagają J Sainsbury

(Tadeusz Stasiuk)
29-03-2006, 14:43

Sprzedaż J Sainsbury, trzeciego co do wielkości brytyjskiego detalisty dzięki redukcji cen i kampanii reklamowych rosła piąty kwartał z rzędu. Przychody sieci supermarketów z wyłączeniem paliw wzrosły w czwartym kwartale roku finansowego o 5,3 proc. Całkowita sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. Od 2004 r. firma obniżyła ceny ponad 8 tys, produktów. Obecnie kontroluje 16,2 proc.

Sprzedaż J Sainsbury, trzeciego co do wielkości brytyjskiego detalisty dzięki redukcji cen i kampanii reklamowych rosła piąty kwartał z rzędu. Przychody sieci supermarketów z wyłączeniem paliw wzrosły w czwartym kwartale roku finansowego o 5,3 proc. Całkowita sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. Od 2004 r. firma obniżyła ceny ponad 8 tys, produktów. Obecnie kontroluje 16,2 proc. wartego 202 mld USD brytyjskiego rynku detalicznego.

WST, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Niskie ceny pomagają J Sainsbury