Nissan i Dongfeng wyłożą 8 mld USD

MD, AP
opublikowano: 27-07-2011, 00:00

Japoński koncern motoryzacyjny i jego chiński partner chcą w ciągu pięciu lat wypuścić 30 nowych modeli aut w Chinach. Celem jest podwojenie sprzedaży. Nissan Motor i Dongfeng Group planują budowę zakładów i wprowadzenie na rynek w 2015 r. auta elektrycznego made in China. Samochód będzie produkowany pod marką venucia, którą Nissan stworzył wyłącznie dla tamtejszego rynku. Za cztery lata Nissan i Dongfeng chcą sprzedawać na największym rynku motoryzacyjnym świata 2,3 mln samochodów.

W ubiegłym roku w Chinach sprzedano ponad 18 mln aut, o 32 proc. więcej niż rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, AP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Nissan i Dongfeng wyłożą 8 mld USD