Nivea Polska zwiększyła sprzedaż o 50 proc.

PAP
09-03-2009, 20:24

Wzrost sprzedaży o ponad 50 proc. w  porównaniu do roku wcześniejszego odnotowała w 2008 roku NIVEA Polska Sp. z  o.o., będąca częścią międzynarodowego koncernu Beiersdorf AG z siedzibą w  Hamburgu. Ubiegłoroczna sprzedaż wyniosła 1,19 mld zł.

Jak poinformowała w poniedziałek PAP Małgorzata Bielicka ze spółki NIVEA Polska, w segmencie konsumenckim zysk ze sprzedaży krajowej wzrósł o 17 proc. w porównaniu do zeszłego roku, osiągając poziom 645,3 mln zł, z czego 92 proc. stanowiła sprzedaż produktów NIVEA (poza markami Bambino, Glicea i Eucerin).

1 stycznia 2009 roku poznański zakład produkcyjny, prowadzony do tej pory przez NIVEA Polska Sp. z o.o., został wydzielony jako osobny podmiot gospodarczy pod nazwą Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o., podlegający bezpośrednio pod zarząd Beiersdorf AG w Hamburgu.

W 2008 roku NIVEA Polska Sp. z o.o. rozbudowała swój zakład produkcyjny w Poznaniu. W ub.r. wyprodukowano tam 8,9 tys. ton kremów i emulsji, czyli ok. 96 milionów sztuk, z czego 90 proc. wysłano do 34 krajów w Środkowej i Wschodniej Europie, Azji, Australii oraz Ameryki Południowej i Afryki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Nivea Polska zwiększyła sprzedaż o 50 proc.