Nowa promocja Euro 2012

MZ
23-04-2007, 00:00

Organizacyjno-informacyjna strategia piłkarskich mistrzostw Europy 2012 przechodzi z Ministerstwa Sportu pod nadzór UEFA, która poprzez wybraną firmę będzie w Polsce koordynowała wybór agencji do obsługi tego projektu. W tym celu — zdaniem Piotra Batogowskiego, dyrektora generalnego agencji Scholz & Friends — wybranych zostanie co najmniej 10 firm: ATL, BTL, PR i eventowych. Potrzebne będą też inne do realizacji działań np. z zakresu investor relations. Wybrane agencje będą miały do zrealizowania zadania, przed jakimi dotychczas nie stawały polskie firmy: promocji projektu na całym świecie, pozyskiwania międzynarodowych sponsorów i inwestorów.

— Dlatego spodziewam się, że część zleceń może trafić do agencji zagranicznych — mówi Piotr Batogowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Nowa promocja Euro 2012