Nowa twarz Zorro – kampania Multi Multi

opublikowano: 08-06-2018, 09:48
aktualizacja: 08-06-2018, 09:49

Zorro - szlachetny „czarny rycerz” walczący w imieniu biednych i pokrzywdzonych, stał się jednym z najtrwalszych symboli filmowej popkultury XX wieku. Zorro to mężczyzna, którego cechuje odwaga i temperament. Mało kto wie, że postać filmowa istniała naprawdę. Aktualnie Zorro występuje w najnowszej kampanii reklamowej gry marki LOTTO - Multi Multi.

Opowieść o Zorro wielokrotnie powraca do nas w kinowych i telewizyjnych ekranizacjach. Dotychczas nakręcono już ponad 60 adaptacji tej kultowej powieści. Historia Zorro po raz pierwszy ukazała się w filmie niemym już w 1920 roku. W ekranizacji z lat 90-tych w główne role wcielili się Anthony Hopkins, Antonio Banderas i Catherine Zeta-Jones. Ogromny rozmach filmu to nie tylko gaża odtwórców głównych ról, którzy zainkasowali po 20 milionów dolarów, scenografii i efektów specjalnych, ale i koni. W filmie wiernego konia Zorro - Tornado, zagrało aż jedenaście rumaków.

Nieprzypadkowo Zorro stał się główną postacią promującą grę marki LOTTO. Hasło przewodnie kampanii reklamowej „ZERRO trudności, MULTI możliwości” nawiązuje do charakteru Zorro, dla którego napotkane trudności stają się szansą na odniesienie sukcesu. Podobnie jak Zorro, który zawsze poszukuje własnego pomysłu na wyjście z opresji, gracz ma możliwość dopasowania gry do swoich potrzeb i znalezienia własnego sposobu na wygraną. On sam decyduje, o jaką stawkę walczy. Sam określa, ile liczb typuje (od 1 do 10), zaznaczając je na blankiecie. W Multi Multi można wygrać nawet 25 milionów złotych.

Więcej o grze Multi Multi na http://www.lotto.pl/multi-multi

Materiał partnera

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Nowa twarz Zorro – kampania Multi Multi