Nowe otwarcie TV Biznes

MZ
opublikowano: 11-05-2007, 00:00

Wczoraj ruszył sztandarowy program TV Biznes. Jesienią stacja Solorza przekształci się w kanał informacyjny na wzór TVN24.

Wczoraj ruszył sztandarowy program TV Biznes. Jesienią stacja Solorza przekształci się w kanał informacyjny na wzór TVN24.

„Biznes wydarzenia”, które przez 12 lat emitowano na antenie Polsatu, będzie teraz można oglądać w nieco zmienionej formule w nowej telewizji informacyjno-biznesowej.

— Mam nadzieję, że uda nam się połączyć misję informacyjną z edukacyjną — mówi Wojciech Szeląg, dyrektor ds. programów informacyjnych TV Biznes.

Mają w tym pomóc także magazyny tematyczne, tj. „Czas to pieniądz”, „Nie daj się fiskusowi”, „Aktywny weekend” czy też „E-biznes”, które już znajdują się w ramówce kanału.

— Jesteśmy telewizją niekodowaną i nie zamierzamy tego zmieniać. Można nas oglądać na trzech platformach cyfrowych — Polsatu, TVN i Canal+. Trafiamy z naszym programem do 3,8 mln widzów tygodniowo — przyznaje Piotr Barełkowski, prezes TV Biznes.

W telewizji pracuje obecnie około 100 osób, w tym 80 dziennikarzy etatowych. Włodarze stacji zapowiadają poszerzenie zespołu.

Oficjalnie od czterech dni pracuje tam Dorota Gawryluk. Na razie nie zobaczymy jej jednak na wizji.

— Moim zadaniem jest stworzenie newsroomu i przede wszystkim przekształcenie stacji z telewizji biznesowej w 24-godzinny kanał informacyjny — zapowiada Dorota Gawryluk, członek zarządu TV Biznes ds. programowych.

Zmiana profilu telewizji planowana jest na wrzesień. Władze stacji zapowiadają, że to będzie mocne uderzenie, ale na razie nie chcą ujawniać żadnych szczegółów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu