Nowe zewnętrzne nośniki reklamy na stacjach metra

MAZ
opublikowano: 05-11-2007, 00:00

Ströer Out-of-Home Media zapowiada więcej zewnętrznych nośników reklamowych. Zakłada to nowa strategia firmy w Polsce.

Ströer Out-of-Home Media zapowiada więcej zewnętrznych nośników reklamowych. Zakłada to nowa strategia firmy w Polsce.

Nowością oferty Ströera na 2008 r. ma być sieć 20 infoscreenów, czyli innowacyjnych nośników, które pojawią się na stacjach warszawskiego metra. Na cyfrowych ekranach zostaną zaprezentowane informacje biznesowe, sportowe, lifestylowe, kulturalne, przeplatane przekazami reklamowymi. Infoscreen to połączenie reklamy zewnętrznej i telewizyjnej. Najwięcej nośników ma być na stacji metra Centrum — pięć, cztery na stacji Politechnika, po trzy na Polu Mokotowskim, Świętokrzyskiej i Ratuszu. Dwa zaś zostaną zainstalowane na stacji Wilanowska.

— Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie infoscreenów na polski rynek, bo rośnie popyt na reklamy w metrze. Z naszych danych wynika, że w 2006 r. korzystało z niego 106 mln osób, czyli prawie dwa razy więcej niż w 2000 r. — mówi Janusz Malinowski, prezes Ströer Out-of-Home Media.

Aby zwiększyć liczbę działań w outdoorze, Grupa Ströer stworzyła w ramach nowej strategii specjalny zespół doradzający klientom, jak najlepiej korzystać z reklamy ambientowej.

20

Tyle infoscreenów umieści w przyszłym roku Ströer na stacjach metra.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy