Nowi, ambitni i wyspecjalizowani

MPR
opublikowano: 21-01-2008, 00:00

Na rynku pojawiły się nowe agencje reklamowe i jedna PR. Liczą na to, że znalazły swoje nisze: design, narrowcasting i marketing dla kobiet.

Na rynku pojawiły się nowe agencje reklamowe i jedna PR. Liczą na to, że znalazły swoje nisze: design, narrowcasting i marketing dla kobiet.

Iconos powstał z inicjatywy menedżerów i współwłaścicieli agencji reklamowej Tuba. Firma będzie się zajmować designem. Jej założyciele podkreślają, że design to nie tylko opakowanie, lecz także ogromny wachlarz usług: wystawiennictwo, architektura, wnętrza biurowe i mieszkalne, animacje, wydawnictwa i wiele innych możliwości.

Założyciele Iconos mają ambicję, by agencja stała się wszechstronną pracownią projektową, a nie autorską, i odpowiadała na wyspecjalizowane potrzeby klientów.

Kolejna nowa firma to Ambient Infinity. Ta agencja ma z kolei ambicję wypełnienia luki w zakresie usług narrowcastingu, czyli wyświetlania reklam w precyzyjnie dobranych miejscach sprzedaży określonych produktów.

Telewizyjny przekaz cyfrowy — bo o tak zaawansowaną technologię tu chodzi — ma się ściśle wiązać z firmą będącą właścicielem nośnika. Z badań wynika, że narrowcasting będzie się rozwijał także w Polsce. Z takiej formy reklamy chętnie korzystają placówki handlowe, banki, restauracje czy porty lotnicze. Ambient Infinity prowadzi także rozmowy o współpracy z zachodnimi firmami.

Inny nowy gracz na rynku to agencja Garden of Words. Zapowiada, że będzie się specjalizowała w kampaniach skierowanych do kobiet.

— Dzisiaj na rynku panuje wąska specjalizacja i coraz bardziej liczą się kobiety jako grupa, do której kieruje się kampanie. Nie jesteśmy feministkami i mamy w zespole mężczyzn, ale interesują nas kobiety i to dla nich chcemy działać. Nikt lepiej nie wie, czego oczekuje kobieta niż druga kobieta — mówi Aleksandra Nieściuszko, współzałożycielka Garden of Words. Z kolei w branży public relations nowa na rynku jest agencja 5tka PR & Marketing Szeptany. Ma się zajmować kreacją i realizacją kampanii PR oraz buzz i viral marketingiem. Firmę założył Thomas Ambroż, który współprowadzi także agencję Thomas PR Consulting w Hamburgu. W warszawskiej 5tka PR & Marketing Szeptany zatrudnia cztery osoby. Klientami agencji są już m.in. restauracja Rodizio El Toro, sieć salonów optycznych Belutti oraz sieć klubów sportowych World Class Health Academy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MPR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu