Nowi członkowie zarządu CTL Logistics

MIBnet
opublikowano: 25-09-2009, 15:40

Rada Nadzorcza CTL Logistics powołała w skład zarządu CTL dwóch nowych członków. Jak tłumaczy Krzysztof Sędzikowski, prezes zarządu spółki, zmiany te są spowodowane koniecznością koncentracji firmy na kwestiach handlowych i konkurowaniu o klientów oraz potrzebą zwiększenia tempa rozwoju.

Nowym członkiem zarządu i dyrektorem finansowym został Marek Dziemiańczyk. Do jego zadań będzie należało między innymi kreowanie polityki finansowej zarządu i kontakty z instytucjami finansowymi. Marek Dziemiańczyk jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej na Wydziale Elektroniki Morskiej, Uniwersytetu Gdańskiego na Wydziale Handlu Zagranicznego oraz London Southeastern University, posiada dyplom MBA z zarządzania finansami. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla DHL Polska, Commercial oraz  PROLOGIS CEE.

W skład zarządu powołany został także Krzysztof Szlaga, dotychczas dyrektor Pionu Planowania i Optymalizacji Marży. Będzie on nadal odpowiedzialny za politykę cenową i procesy optymalizacyjne w CTL. Krzysztof Szlaga jest absolwentem University of Applied Science w Niemczech. Studiował na Wydziale Ekonomii (specjalność: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze) oraz na Akademii Ekonomicznej w Krakowie na Wydziale Finansów i Bankowości. Swoją karierę zawodową rozpoczął w KPMG Deutsche Treuhand-Gesellschaft w Monachium. Doświadczenie zawodowe zdobywał również pracując dla Ernst & Young Audit oraz w Roland Berger Strategy Consultants.

Rada powołała także nowego wiceprezesa zarządu. Został nim Artur Pielech dotychczas członek zarządu, dyrekt7or Pionu Sprzedaży i Marketingu.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIBnet

Polecane