Nowoczesne konto firmowe wspiera biznes i oszczędza czas

  • Materiał partnera
opublikowano: 14-02-2020, 10:58

Firma, nie tylko na starcie, ale też ta rozwijająca się, potrzebuje dobrej obsługi bankowej, poczynając od konta, aż po najbardziej zaawansowane instrumenty wsparcia biznesu.

Start firmy, optymalizacja kosztów, unowocześnienie obsługi – przyczyn może być wiele. Skutek zawsze taki sam – przemyślane decyzje, wprowadzenie dobrych, nowoczesnych rozwiązań. Już same korzyści z wyboru dobrego konta firmowego mogą być bardzo wymierne. Kont rozliczeniowych „za 0 zł” banki oferują sporo i jest w czym wybierać. Jednym z takich dobrych wyborów jest konto FIRMA+ w Idea Banku, przeznaczone dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. 

Korzyści z otwarcia tego rachunku są odczuwalne od pierwszego dnia. Po pierwsze: nie płaci się za założenie i prowadzenie rachunku (przez 24 miesiące konto FIRMA+ jest bezwarunkowo darmowe, a po tym okresie wystarczy posiadać kartę debetową i co miesiąc opłacać składkę do ZUS, w przeciwnym razie opłata wyniesie 10 zł miesięcznie) oraz standardowe przelewy zlecone przez internet (również te do US i ZUS). Obsługa karty wydanej do konta również może być bezpłatna (wystarczy co miesiąc dokonywać nią transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę najmniej 400 zł lub dokonać wpłat gotówki w wyznaczonych wpłatomatach na kwotę nie niższą niż 1000 zł), a ponadto do dyspozycji jest program do wystawiania faktur online. 

Korzystając z trwającej teraz promocji przez 6 miesięcy bank będzie zwracał 10% wartości przelewu do ZUS (maksymalnie 50 zł miesięcznie). 

Więcej usług

Dzięki założeniu konta w Idea Banku można korzystać z innowacyjnego systemu bankowości internetowej Idea Cloud. To pakiet usług finansowych działających w chmurze informatycznej. Zawiera on takie rozwiązania, jak: Chmura Faktur, Wirtualny Sejf czy Wirtualny Oddział Banku.

Chmura Faktur z jednej strony daje możliwość wystawiania faktur kontrahentom czy wysyłki obowiązkowego JPK, z drugiej gromadzi i przechowuje wszystkie dokumenty firmowe w jednym, bezpiecznym miejscu, bez żadnych limitów ilościowych. W programie Chmura Faktur wystawienie faktury zajmuje zaledwie kilka sekund, a dodatkowo system rozpoznaje, czy klient lub partner biznesowy jest płatnikiem VAT. 

Aplikacja Chmura Faktur jest dostosowana do bieżących zmian w polskim prawie – dzięki niej oszczędza się czas i bezpiecznie wykonuje niezbędne czynności związane z przechowywaniem i obsługą dokumentów finansowych. Dodatkowo Chmura Faktur na podstawie danych z faktur na bieżąco monitoruje koszty i przychody firmy, a także rozliczenia z Urzędem Skarbowym. 

W ramach Idea Cloud dostępny jest bezpieczny sejf dla przedsiębiorców bez dodatkowych opłat. Można z niego korzystać po zalogowaniu się do bankowości internetowej. 

Konto w Idea Banku otwiera także dostęp do oferty kredytów z błyskawiczną decyzją kredytową. O kredyt można wnioskować online, a wstępna decyzja kredytowa zapada nawet w kilka minut. Natomiast wypłata środków możliwa jest nawet w jeden dzień po dokonaniu pozytywnej weryfikacji umowy. Do uzyskania dodatkowych środków finansowych wystarczy historia z rachunków firmowych i osobistych za ostatnie sześć miesięcy. Dodatkowo do ich potwierdzenia bank może poprosić o przedstawienie PIT lub wyciąg z KPiR/Ewidencji przychodów za poprzedni oraz bieżący rok. Idea Bank posiada szerokie portfolio produktów kredytowych dopasowane do potrzeb przedsiębiorców, m.in. limit w rachunku, kredyt obrotowy, a także leasing i faktoring. 

Sprawy zagraniczne

Klienci bankowości internetowej Idea Cloud posiadający rachunek rozliczeniowy w banku, prowadzący transakcje w walutach albo po prostu zainteresowani wymianą złoty/euro, mogą to robić online. Służy temu intuicyjne narzędzie Kantor. Korzystając z zakładki Kantor można otworzyć konto w euro oraz dokonywać zakupu i sprzedaży euro

Przepływy finansowe

Kontrola płynności finansowej została zautomatyzowana dzięki modułowi zarządzania płynnością (moduł cash flow). Automatycznie analizuje on historię transakcji oraz zaplanowanie płatności. Dzięki temu aplikacja poinformuje o ewentualnym ryzyku utraty płynności lub wskaże okresy nadwyżek finansowych.

Dostępność i wygoda

Mając darmowe konto FIRMA+ i związane z nim usługi w Idea Cloud, dzięki aplikacji mobilnej, można zarządzać przedsiębiorstwem z dowolnego miejsca – sprawdzić stan konta, historię transakcji, zrobić przelew (w tym opłacać zamówienia składane w sklepach internetowych poprzez szybkie płatności Płacę z Idea Bankiem), założyć nowe konto lub lokatę, korzystać z książki odbiorców i dodawać do niej kolejnych, szybko wystawić fakturę, kontrolować płynność finansową i bezpiecznie przechowywać dokumenty. Konto zapewnia stały kontakt z bankiem, dostęp do plików w firmie, które można w dowolnym czasie wgrywać i pobierać – na dysk lub wysłać na wybrany adres e-mail. Stały kontakt z bankiem daje też Centrum Informacji, przez które można zadawać pytania, wyszukiwać oddziały i bankomaty, czytać wiadomości. To wszystko tworzy całościowy, innowacyjny pakiet usług bankowych online – intuicyjny, szybki, sprawny i bezpieczny. Jego bezpieczeństwo zapewniają takie instrumenty jak, m.in. szyfrowane połączenie https, możliwość powiązania urządzenia zaufanego ze swoim kontem czy unikalny system ochrony IBM Trusteer.

Trzy kroki do nowego konta
* Wypełnij formularz na stronie ideabank.pl albo odwiedź oddział Idea Banku.
* Wybierz sposób zawarcia umowy rachunku  (z wykorzystaniem przelewu identyfikacyjnego z innego banku, kurierem lub w oddziale)
* Na stronie ideabank.pl zaloguj się do Bankowości Internetowej i aktywuj Bonus w systemie transakcyjnym Idea Cloud.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu