Nowoczesny pakiet dla firm, to nie tylko konto bankowe

Andrzej Rosiek
opublikowano: 05-12-2011, 00:00

Produkty bankowe do MSP

Firmy posiadają określone potrzeby, które są zazwyczaj bardziej rozbudowane od potrzeb klienta indywidualnego. Stąd banki, wychodząc naprzeciw oczekiwaniu, proponują pakiety specjalnie dobranych produktów i usług.

Dlaczego pakiet jest potrzebny? Przede wszystkim dla oszczędności pieniędzy, ale również czasu. Dzięki określonemu pakietowi usług firma może np. otworzyć rachunki pomocnicze, korzystać z bezpłatnych przelewów czy tańszej linii kredytowej.

Podstawowym elementem pakietu jest oczywiście rachunek bieżący. Gwarantuje on zarówno sprawne zarządzanie płynnością finansową, jak i kontrolę nad finansami. Jest to jednak tylko podstawa pakietu firmowego.

Banki prześcigają się w możliwościach pakietowych — stąd m.in. rozmaite karty płatnicze, kredytowe czy obsługa wpłat i wypłat gotówkowych we własnych lub wskazanych placówkach, kredyty w ramach rachunku bieżącego oraz atrakcyjne formy lokowania środków depozytowych.

Nieodłącznym elementem pakietu jest doradca. Banki często oferują możliwość skorzystania z usług wysoko wykwalifikowanego pracownika, który pomoże wybrać najlepsze rozwiązania z korzyścią dla firmy. W Banku Pocztowym przedsiębiorcy również mogą liczyć na taką indywidualną obsługę.

Banki stosują różnego rodzaju metody mające zachęcić do korzystania z pakietów. Bank Pocztowy opiera pakiet na znaczącym zmniejszeniu opłat, darmowych przelewach do ZUS i Urzędu Skarbowego, jak również darmowych przelewach internetowych, czy zmniejszeniu opłat za wpłaty (uporządkowane i nieuporządkowane).

Ważnym elementem są też transakcje typu Collect

— umożliwiają one identyfikację wpłat na podstawie kodu w numerze rachunku. Specjalna przeglądarka pozwala na szybkie zbilansowanie i przetworzenie płatności masowych. Klient nie traci dzięki temu czasu potrzebnego na ręczne księgowanie. Może też wygodnie monitorować finanse czy ewentualne zaległości.

Andrzej Rosiek

Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Instytucjonalnej

Materiał partnera cyklu

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Andrzej Rosiek

Polecane