Obroty w salonach wzrosły

LAS
27-03-2006, 00:00

Grande Punto pomogło — tak mówią (prawie) wszyscy przedstawiciele salonów Fiata. Jednak w (prawie) wszystkich lepiej się sprzedaje Panda.

180 tys. — tyle klientów na świecie do tej pory zamówiło najnowszy model Fiata. Dzięki Grande Punto włoski koncern nabrał wiatru w żagle. Czy podobnie będzie w Polsce, gdzie niedawno rozpoczęła się jego sprzedaż?

Przemysław Szuszko

Konrys w Białymstoku

Panda sprzedaje się lepiej niż Grande Punto. Biorąc pod uwagę te dwa modele, to struktura sprzedaży wynosi jak 70 do 30 proc. Przewaga wynika z tego, że Panda jest samochodem zdecydowanie tańszym. Jednak wprowadzenie nowego modelu Punto do naszej oferty wpłynęło pozytywnie na ogólną sprzedaż. Nowy samochód przyciąga klientów do salonu. Nawet jeśli część z nich nie decyduje się na Grande Punto, to biorą inny model.

Piotr Kubica

Carserwis w Warszawie

Sprzedaż Grande Punto i Pandy kształtuje się na tym samym poziomie. To mniej więcej 40-50 sztuk w miesiącu. Panda ze względu na niższą cenę oczywiście sprzedaje się troszkę lepiej. Sądzę, że jest to ogólna tendencja europejska. Ale i tak zauważyliśmy delikatny wzrost sprzedaży.

Małgorzata Mandycka

ADF Auto we Wrocławiu

W porównaniu z innymi modelami Grande Punto sprzedaje się w miarę dobrze. Jednak wprowadzenie nowego modelu nie przyczyniło się do wzrostu ogólnej sprzedaży w naszym salonie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: LAS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Obroty w salonach wzrosły