#PBdosłuchania odcinek 28: JAK GAZELE BIZNESU ZYSKUJĄ NA TYTULE?

opublikowano: 12-01-2018, 06:30
aktualizacja: 12-01-2018, 06:30

Początek roku to od 18 lat czas, w którym rusza projekt wręczania nagród laureatom rankingu Gazele Biznesu. Dla wyróżnionych firm, w tym roku około czterech tysięcy trzystu, to nie tylko okazja do satysfakcji, ale także wymierne korzyści biznesowe.

Marka stworzona przez Puls Biznesu znajduje swoich naśladowców, jednak wysiłki konkurentów nie zagrażają pozycji najstarszej i największej nagrody biznesowej w Polsce. Rolę tego rodzaju rankingów bada dr Paweł Krzyworzeka z Akademii Leona Koźmińskiego. Porozmawiam z nim o roli Gazel Biznesu wśród innych konkursów oraz wnioskach płynących z rozmów z nagrodzonymi.

Wiele firm nagradzanych jest przez kilka lat z rzędu, choć lista co roku wymienia się mniej więcej w połowie. Czterokrotna laureatka, Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka firmy MB Pneumatyka opowie jak wykorzystuje tytuł w promocji wewnętrznej i zewnętrznej oraz do zdobywania nowych kontrahentów.

Człowiekiem związanym z Gazelami od samego początku, jest redaktor Wojciech Kowalczuk. Porozmawiam z nim o historii projektu i trudnym nagradzaniu tych, którzy na laury nie zasługują, choćby z powodów moralnych wątpliwości.

Jedną z najczęstszych obaw pojawiających się wśród firm debiutujących w naszym rankingu jest ta o ewentualne koszty z tym związane. W przeciwieństwie do wielu funkcjonujących konkursów o wszystkim decydują wyniki finansowe i zgoda na ich udostępnienie. Szczegółowe kryteria przedstawi Beata Padzik z firmy Coface która tworzy listę i weryfikuje jej uczestników.

Nie tylko przygotowanie rankingu, ale również organizacja gal ich wręczenia to wielkie przedsięwzięcie. O szczegółach organizacji opowie Beata Beczek Konikowska z Bonnier Business Polska, wydawcy Pulsu Biznesu.

To jest Puls Biznesu do słuchania, przed mikrofonem Marcin Dobrowolski, zapraszam na program.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Dobrowolski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Biznesu do słuchania / #PBdosłuchania odcinek 28: JAK GAZELE BIZNESU ZYSKUJĄ NA TYTULE?