Oferta nie do odrzucenia

Grzegorz Kozyra
23-02-2001, 00:00

Lektury

Oferta nie do odrzucenia

Świat jest mały, ale po pierwsze, ciągle się zmienia, po drugie, poszczególne jego regiony i państwa zdecydowanie się różnią. Firmy, które próbują rozwijać swoje platformy B2B za granicą, muszą stworzyć partnerskie układy z lokalnymi graczami i znaleźć lokalnych reprezentantów. Inaczej nie odniosą sukcesu. A warto spróbować, do zyskania jest wiele.

Globalizacja na płaszczyźnie business-to-business jest naturalnym stanem bez względu na to, jakie narzędzia prowadzenia interesu w danym momencie dominują. Pojawienie się Internetu bez wątpienia sprzyja pełniejszej globalizacji. Producenci, agencje, firmy konsultingowe i PR, dostawcy, sieci handlowe — jednym słowem wszyscy gracze, którzy od dekad budują metodą tradycyjną biznes międzynarodowy — bądź podążając za swoimi klientami, bądź rozwijając działalność — dzięki Internetowi mają niepowtarzalną szansę na zrealizowanie wielkiego marzenia — stanie się prawdziwie globalnymi przedsięwzięciami. Internet oferuje jeszcze jedną wartość, której nie sposób odrzucić — uefektywnia prowadzenie biznesu. Najprężniej — poza USA — rozwija się w zakresie przedsięwzięć i transakcji B2B online Europa Zachodnia.

„i-biz”

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Kozyra

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Oferta nie do odrzucenia