Oopsly upraszcza zakupy

ANB
opublikowano: 03-08-2012, 00:00

Za sprawą Oopsly — nowej aplikacji Planet Softu — produkt będzie można kupić wprost z billboardu.

Planet Soft, wrocławska firma z sektora IT, podczas Startup Weekend Warsaw przedstawiła swój najnowszy projekt — aplikację mobilną Oopsly. Rozwiązanie rozpoznaje tekst i obrazy w przestrzeni publicznej, np. na plakacie, w gazecie, w sklepie czy na wizytówkach. Produkt spotkał się uznaniem i od razu zdobył nagrodę publiczności. Aplikacja zwiększa interakcję pomiędzy użytkownikiem a marką, dostarcza klientom szczegółowych informacji o produkcie, promocjach cenowych, a co najważniejsze — pozwala na dokonanie zakupu wprost z reklamy. Umożliwia to zastosowanie technologii Augmented Reality (łączącej świat rzeczywisty z generowanym komputerowo). Oopsly może być też wykorzystywana przez menedżerów marketingu do monitoringu i analizy skutecznościreklam. Aplikacja daje dokładną wiedzę o tym, kto, gdzie i kiedy obejrzał wybraną reklamę.

— To dobre rozwiązanie dla każdej marki, która chce stworzyć nowoczesną platformę interakcji z użytkownikami. Wkrótce rozpoczniemy prezentację produktu szerokiej grupie klientów — zapowiada Hubert Wochyński, prezes Planet Soft. Jak wylicza, inwestycja w Oopsly pochłonie 200 tys. EUR. Na początku aplikacja będzie dystrybuowana w Polsce i w Wielkiej Brytanii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu