Czytasz dzięki

Opel zaprezentuje nową twarz

Niemiecki producent samochodów potwierdził, że kolejna generacja modelu mokka będzie platformą do prezentacji nowej filozofii projektowania.

Model przechodzi przez ostatnią fazę testów i ma trafić do salonów na początku przyszłego roku. To jeden z popularniejszych samochodów w ofercie Opla, więc koncern systematycznie wypuszcza informacje na temat premiery modelu, podgrzewając jednocześnie atmosferę i zainteresowanie. Teraz przyszła pora na doniesienia o rewolucji w stylistyce.

„Przednia osłona nowej mokki rozciąga się płynnie w poprzek przodu pojazdu pod maską, wizualnie powiększając jej szerokość, i porządkuje pas przedni z mniejszą ilością elementów. Żadne zbędne zdobienie nie przeszkadza w skupieniu uwagi na czystej, gładkiej powierzchni, która doskonale integruje światła przednie” — czytamy w komunikacie.

Opel nadał nawet nazwę temu elementowi — vizor. Reflektory, grill i logo mają być zintegrowane w jednym module. Autorem koncepcji jest zespół pracujący pod kierownictwem Marka Adamsa, wiceprezesa ds. stylistyki. Inspiracją była ponoć pierwsza generacja modelu manta, czyli sportowego auta z początku lat 70. Vizor ma być znakiem rozpoznawczym wszystkich nowych modeli Opla w kolejnej dekadzie. Mokka jest flagowym SUV-em Opla, ale niejedynym. Mniejszy crossland X kosztuje 64,1 tys. zł, natomiast większy grandland X co najmniej 101,5 tys. zł, a w wersji hybrydowej co najmniej 162,8 tys. zł. W promocję mokki mocno zaangażowany jest znany trener piłkarski Jürgen Klopp, który obecnie prowadzi klub Liverpool. Opel został przejęty przez francuski koncern PSA trzy lata temu, a tym samym znalazł się w jednej grupie z takimi markami, jak Peugeot i Citroën.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Ostruszka

Polecane