Opinie Klienci ufają firmom, które dbają o ekologię

RAF
01-12-2008, 00:00

30

proc. Tylu konsumentów twierdzi, że firmy za słabo uwzględniają wpływ na środowisko naturalne przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

Według raportu Euro RSCG "Przyszłość marki korporacyjnej" dla 75 proc. polskich konsumentów reputacja firmy odpowiedzialnej ekologicznie czy społecznie jest ważna przy budowaniu zaufania. Tyle samo badanych uważa, że w przyszłości największy sukces odniosą firmy, które wykorzystują w praktyce teorię zrównoważonego rozwoju.

Dzisiaj rusza w Poznaniu 14. konferencja Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu oraz czwarta sesja spotkania stron protokołu z Kioto. Poznański szczyt klimatyczny to największa taka impreza na świecie w tym roku. Ministerstwo Środowiska poprzedziło ją kampanią o zmianach klimatu. Objęła ona telewizję, radio, prasę, internet, a także działania niestandardowe — ambientowe i PR. Animowane spoty pod hasłem "Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy" wykonał Tomasz Bagiński, artysta, który za swój film był nominowany do Oscara. Mocna, jednorazowa kampania. Byle nie spocząć na laurach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Opinie Klienci ufają firmom, które dbają o ekologię