Oppo powalczy jakością zdjęć

ŁO
opublikowano: 23-02-2019, 20:45

Chiński producent smartfonów, o którym głośno ostatnio w Polsce, zastosował inną strategię niż konkurenci i zamiast nowych gadżetów zaprezentował obietnicę nowych technologii.

- Oppo przyjechało w tym roku na Mobile World Congress w Barcelonie bez telefonu, ale z obietnicą. Tą obietnicą jest 10x bezstratny zoom - czytamy na portalu technologicznym The Verge.  

Zobacz więcej

Oppo z nowym modułem aparatu

ARC

Fani nowych gadżetów rzeczywiście mają ostatnio ucztę za ucztą. Producenci prezentują kolejne modele smartfonów - od najnowszego Xiaomi, po Samsunga ze składanym giętkim ekranem.  

Oppo Innovation Event odbyło się w sobotę, a Chińczycy wykorzystali mocno nagłośnione wydarzenie do pokazania swoich możliwości w zakresie wykorzystania technologii 5G i fotografii mobilnej. Oppo ujawniło, że od czterech lat przygotowuje się do wdrożenia technologii 5G. 

Przełomowy rok dla smartfonów

- W tym roku przełomem będzie m.in. sieć 5G, niosąca ze sobą nieskończone możliwości w zakresie wideo rozmów, gier, AR/VR, a także pobierania, przesyłania i odtwarzania w chmurze filmów w jakości 4K i 8K. Oppo właśnie przybliżyło erę 5G, ogłaszając nowy projekt realizowany z naszymi partnerami - Swisscom, Telstra, Optus i SingTel, aby wspólnie stać się jednymi z pierwszych, którzy zaoferują smartfon działający w sieci 5G - mówi Leo Li, dyrektor zarządzający Oppo Polska. 

Sieć 5G jest jednak na ustach wszystkich. Oppo doszło do wniosku, że dla współczesnych użytkowników równie ważne są aparaty i jakość zdjęć. Popularność takich aplikacji, jak Instagram, Snapchat, czy TikTok świadczy o tym, że bez dobrego aparatu ani rusz.  

Chiński producent pokazał więc prototyp z nowym modułem aparatu, który składa się z teleobiektywu, obiektywu ultraszerokokątnego, aparatu głównego i oferuje stabilizację obrazu w kamerze głównej i teleobiektywie.  

- Wierzymy, że swego rodzaju przełomem w tej dziedzinie będzie prezentowana właśnie przez Oppo pierwsza na rynku technologia 10-krotnego bezstratnego zoomu w potrójnym module aparatu w smartfonie, co umożliwia wykonywanie zdjęć z przybliżeniem bez utraty jakości - podkreśla Leo Li. 

Polska celem ekspansji

Oppo oficjalnie zawitało do Europy w 2018 r. Najpierw producent postawił na Włochy, Francję, Hiszpanię i Holandię, a w tym roku dołożył także inne rynki, czyli Wielką Brytanię, Turcję i Polskę. 

- Polska to dla nas bardzo ważny rynek, w końcu mówimy o ponad 24 milionach użytkowników, którzy doskonale wiedzą czego oczekiwać od urządzeń mobilnych - mówi Leo Li.  

Oppo nie chce na razie ujawniać wyników sprzedażowych z Polski. Firma zbudowała u nas zespół odpowiedzialny za przygotowanie i uzupełnianie oferty. Chińczycy dołączają tym samym do innych chińskich producentów, dla których Polska jest perspektywicznym rynkiem. Zadomowiły się już u nas Huawei, który buduje też świadomość swojej bardziej młodzieżowej marki Honor oraz Xiaomi. Oppo nie planuje na razie otwarcia własnego salonu, ale nie wyklucza tego w przyszłości.  

-  Rzeczywiście własny sklep jest dobrym kierunkiem rozwoju dla naszej firmy również w Polsce, niemniej na chwilę obecną skupiamy się na zapewnieniu jak najszerszej oferty z naszymi partnerami w takich punktach sprzedażowych, jak EURO RTV AGD, x-kom oraz w Strefie Marki OPPO na Allegro, a także u operatorów Orange, Play i T-Mobile - podkreśla Leo Li. 

Oppo dostarczyło klientom w trzecim kwartale poprzedniego roku prawie 30 mln smartfonów. Firma należy do pięciu największych producentów smartfonów na świecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy