Oscary PR

SO
18-10-2006, 00:00

Konkurs „Złote Spinacze 2006”, zorganizowany przez Związek Firm Public Relations, KPMG oraz „Puls Biznesu”, wkracza w decydującą fazę. 12 października ogłoszono nominowanych w ośmiu kategoriach (m.in. kampania społeczna, PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna). Z 61 zgłoszonych projektów do drugiego etapu zakwalifikowano 23 prace. Najwięcej szans na nagrody ma agencja ComPress, która otrzymała trzy nominacje. O tym, kto zostanie laureatem „Złotych Spinaczy 2006”, zadecyduje 37-osobowe jury. W jego skład wchodzą dziennikarze i szefowie agencji PR. Wyniki głosowania poznamy 21 listopada. Szczegóły na stronie: www.zfpr.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Oscary PR