Oskar dla Apple? Gra w najlepszych filmach

ŁO, "Fast Company"
05-03-2010, 13:55

Magazyn „Fast Company” za stroną theawl.com podał, że spośród 44 filmów, które przynajmnie przez tydzień zajmowały w  poprzednim roku pierwsze miejsce na liście box office, aż 18 pokazywało produkty firmy Apple. Co ciekawe, koncern nie zapłacił ani grosza za taką reklamę.

"Role grane" przez produkty Apple (komputery, laptopy, telefony) nie wchodziły bowiem w skład kampanii polegającej na stosowaniu product placement, czyli płaceniu aktorom i producentom za używanie produktów danej firmy. Gadżety Apple byly w filmach umieszczane za darmo.

„Fast Company” ironizuje, że Apple powinien dostać Oskara za tak skuteczne „granie” w filmach. Firma pojawiała się na ekranach częściej niż na przykład Pepsi, które wydaje na ten cel ogromne kwoty.

Zobacz wszystkie role Apple

 

Apple's Greatest Cinematic Achievements from The Awl on Vimeo.

© ℗

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, "Fast Company"

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Oskar dla Apple? Gra w najlepszych filmach