Outdoor wzrósł o 21 proc.

MEW
18-07-2005, 00:00

Sprzedaż firm reklamy zewnętrznej wyniosła 224,4 mln zł w pierwszym półroczu 2005 r. i była wyższa o ponad 21 proc. niż w analogicznym okresie 2004 r. — wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). W samym drugim kwartale sprzedaż wzrosła o 13 proc. (r/r), sięgając 129,5 mln zł.

Najwięcej na outdoor wydały branże: rozrywkowo-kulturalna, telekomunikacyjna i spożywcza. Branża oczekuje dalszego dynamicznego wzrostu w kolejnym kwartale.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Outdoor wzrósł o 21 proc.