Pączkująca forma sprzedaży

MAB
27-11-2008, 00:00

Franczyza zyskuje w Polsce na znaczeniu. Przychody ze sprzedaży franczyzobiorców i agentów wyniosły w 2007 r. niemal 72 mld zł, co stanowi 7 proc. naszego PKB. Sieci działają właściwie w każdej branży — od sprzętu AGD po branżę farmaceutyczną (m.in. Avans, Mix Electronics, Kolporter, A. Blikle, Galeria Prezentów). Z roku na rok przybywa firm decydujących się na ten sposób sprzedaży. Według raportu firmy Profit na przełomie 2007 i 2008 r. 22,7 tys. sklepów i punktów usługowych działało w ramach 440 systemów franczyzowych. W punktach franczyzowych i agencyjnych pracuje łącznie 175 tys. osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Pączkująca forma sprzedaży