Pancernik promuje bezpieczeństwo

KAP
opublikowano: 25-11-2010, 00:00

Komisja Europejska (KE) da 4,25 mln zł na kampanię Klub Pancernika Klika w Fotelikach. Organizuje ją Instytut Transportu Samochodowego. Program zakłada promowanie bezpieczeństwa dzieci — przygotowanie strony internetowej, realizację spotów, zakup billboardów, plakatów, reklam i ogłoszeń prasowych i internetowych, materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym maskotki pancernik.

3,8 mln zł KE da też na utworzenie obserwatorium bezpieczeństwa ruchu drogowego. Projekt zakłada zakup systemu informatycznego, dzięki któremu będzie ono gromadziło dane i formułowało propozycje działań zapobiegających wypadkom drogowym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu