Partnerstwo w celu rozwoju idei i inspiracji

Barbara Warpechowka
27-09-2018, 22:00

ABB została partnerem Nagrody Nobla, dołączając do grupy innowatorów: 3M, Ericssona, Scanii i Volvo Cars.

Koncern ABB — technologiczny lider w dziedzinach: sieci energetycznych, produktów elektryfikacji, automatyki przemysłowej, robotyki i systemów napędowych — oraz Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo, łączące dwie organizacje zaangażowane w rozwijanie innowacji, edukacji i badań naukowych.

Nobel Media, należący do Fundacji Nobla, rozpowszechnia wiedzę o osiągnięciach laureatów Nagrody Nobla, a także wzbudza zainteresowanie nauką, literaturą i pokojem zgodnie z wizją i testamentem Alfreda Nobla. Firma dociera do milionów odbiorców na całym świecie dzięki oficjalnym kanałom Nagrody Nobla, koncertowi Nagrody Nobla oraz wykładom wygłaszanym przez laureatów nagrody. Firma zarządza również licencjami na publikacje, sprzedażą nagrań i prawami do transmisji na żywo z ceremonii wręczenia Nagród Nobla.

Partnerstwo między ABB i Nobel Media ma na celu dzielenie się wiedzą, inspirowanie ludzi do angażowania się w naukę i największe wyzwania współczesnego świata. ABB wniesie do partnerstwa doświadczenie w zakresie R&Doraz innowacji.

— Cieszymy się, że mogliśmy zostać Międzynarodowym Partnerem Nagrody Nobla, by uczcić wizjonerów, którzy kształtują świat i jego przyszłe losy. Chcemy w ten sposób świętować naukę i odkrycia kolejnych pokoleń niezwykłych pionierów — mówi Ulrich Spiesshofer, prezes ABB.

Spotkanie laureatów Nagrody Nobla, w których udział bierze światowa czołówka naukowców, polityków i myślicieli, odbędzie się w chilijskim Santiago w styczniu 2019 r.

— Nagroda Nobla przedstawia siłę idei i tworzenie lepszego świata. Zaangażowanie się w te wartości jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Aby stawić czoła największym wyzwaniom współczesnego świata, najważniejsze jest wzmocnienie powiązań między środowiskiem biznesowym, politycznym i naukowym — podkreśla Mattias Fyrenius, dyrektor generalny Nobel Media.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Partnerstwo w celu rozwoju idei i inspiracji