Patrzcie uważnie, Brytyjczycy: a to Polska właśnie

MAZ
opublikowano: 21-01-2008, 00:00

Tatry, piłkarze i bigos — tym, według Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), powinniśmy się chwalić cudzoziemcom.

Tatry, piłkarze i bigos — tym, według Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), powinniśmy się chwalić cudzoziemcom.

Od połowy stycznia do połowy lutego trwa kampania promocyjna Pochwalmy się Polską, która ma zachęcić zagranicznych turystów do przyjazdu do nas. Kosztowała 500 tys. zł. Jej inicjatorem jest POT. Miesięczna akcja jest reakcją na przewidywane zmniejszenie liczby przyjazdów turystów ze Wschodu w związku z naszym wejściem do strefy Schengen.

Głównymi bohaterami kampanii są piłkarze z Polish National Team: bramkarz —Gościnny, obrońcy — Bigos, Ciupaga, Wawelski, pomocnicy — Mariacki, Żurek, Kiszony, Warkocz, napastnicy —Biesiada, Schabowy i Kulig.

— Pierwszą część kampanii kierujemy do naszej emigracji w Wielkiej Brytanii. Chcemy, by młodzi ludzie poczuli się honorowymi ambasadorami Polski i byli świadomi walorów turystycznych, jakie nasz kraj oferuje Anglikom. Sądzimy, że różnorodność form aktywnego wypoczynku w połączeniu z licznymi ofertami tanich linii lotniczych to wyjątkowa propozycja spędzenia wolnego czasu, zarówno dla naszych rodaków, jak i dla cudzoziemców. Mamy nadzieję, że sportowa formuła reklamy pomoże dotrzeć do obu grup — mówi Rafał Szmytke, prezes POT.

Druga część akcji — w formie 30-sekudowego spotu emitowanego w TV Polonia, Polsat 2 i na portalu Itp. — jest skierowana do Brytyjczyków. Integralną częścią kampanii jest konkurs internetowy na stronie www.pochwalmysiepolska.pl, w którym do wygrania jest 10 dwuosobowych wycieczek do najatrakcyjniejszych miejsc Polski i sto piłek futbolowych w barwach narodowych.

W ramach działań wspierających w brytyjskiej prasie („The Observer”, „The Guardian”, „The Daily Telegraph”, „The Sunday Telegraph”) zaplanowano kampanię pod hasłem „Zabierz kolegę”.

Kreację telewizyjną i internetową przygotowała Agencja Orbita Nowe Media (Grupa BBDO Warszawa). Za zakup mediów odpowiada dom Media Direction OMD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu