Payback szturmem zdobywa Polskę

WIS
opublikowano: 17-03-2010, 00:00

Firma Loyalty Partner Polska, która korzenie ma w Niemczech, operator największego multipartnerskiego programu lojalnościowego w naszym kraju (Payback), podała, że w ciągu sześciu pierwszych miesięcy działania karty Payback trafiły już do portfeli ponad 5 mln Polaków. Polscy konsumenci wymienili punkty z programu Payback zebrane przy okazji robienia zakupów u partnerów programu (m. in. BP, Allegro, Real czy Jysk) na ponad 330 tys. nagród. Najwięcej zebrali ich mieszkańcy Warszawy, Poznania, Krakowa i Łodzi, a najdroższą wybraną nagrodą był telewizor 37 cali Philips Aurea za 429 999 lojalnościowych punktów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu