PDA Adv.pl zdrożały w debiucie o 12,1 proc.

PAP
09-10-2007, 10:23

Kurs praw do akcji (PDA) spółki Adv.pl, tworzącej interaktywne rozwiązania marketingowe, wzrósł na otwarciu w debiucie o  12,1 proc. do 3,70 zł. Spółka zadebiutowała we wtorek na rynku NewConnect.

Oferta Adv.pl została przeprowadzona w drodze private placement i objęła emisję 2 mln nowych akcji, dzięki której spółka pozyskała 6,6 mln zł.

Środki z emisji spółka chce przeznaczyć m.in. na rozwój portfela usług e-commerce i e-consulting, budowę centrum operacyjnego i wzrost kapitału obrotowego.

Celem strategicznym Adv.pl jest ekspansja zagraniczna. Spółka myśli o przejęciach.

Na koniec 2007 roku spółka prognozuje zysk brutto w wysokości 0,5 mln zł przy przychodach na poziomie 6 mln zł.

W roku 2006 spółka wygenerowała zysk netto na poziomie 150 tys. zł przy przychodach w wysokości 4 mln zł.

Adv.pl jest agencją interaktywną z oddziałami w Gdyni, Wrocławiu i Warszawie. (PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PDA Adv.pl zdrożały w debiucie o 12,1 proc.