Pepees: dzięki realizacji strategii 150 mln zł przychodów w 2011 r.

(Marek Druś)
15-11-2006, 18:27

Zarząd Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego Pepees przedstawił szczegóły strategii rozwoju spółki na lata 2007-2011.

Zarząd Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego Pepees przedstawił szczegóły strategii rozwoju spółki na lata 2007-2011.

Realizacja strategii ma doprowadzić m.in. do zwiększenia przez spółkę udziału w rynku skrobi, dywersyfikację jej źródeł, rozszerzenia oferowanego asortymentu o skrobie wysoko przetworzone, wejścia na rynek biopaliw, wzrostu rentowności majątku oraz wartości firmy.

Pepees informuje, że w przyjętej strategii założono realizację w latach 2007-2011 inwestycji wartości ok. 70 mln zł. Spółka planuje wybudowanie m.in. fabryki skrobi zbożowej oraz fabryki skrobi wysoko przetworzonych.

Pepees będzie realizował strategię wykorzystując posiadane doświadczenie na rynku, korzystając z własnych aktywów, a także funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i kredytów inwestycyjnych.

- Szacuje się że pozwoli to na wzrost przychodów PEPEES S.A. do poziomu ok. 150 mln. PLN w roku 2011 – głosi komunikat spółki.

MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Pepees: dzięki realizacji strategii 150 mln zł przychodów w 2011 r.