Perfect Line na New Connect

ZK
opublikowano: 06-03-2008, 00:00

Spółka liczy na  prestiż i promocję, ale będą też nowe emisje akcji, jak pojawią się ciekawe kontrakty.

Spółka liczy na prestiż i promocję, ale będą też nowe emisje akcji, jak pojawią się ciekawe kontrakty.

Przełom marca i kwietnia to termin, który Perfect Line, dostawca rozwiązań informatycznych, wybrał sobie na debiut na rynku New Connect. To będzie dosyć oryginalny debiut. Spółka zrobiła malutką emisję 410 tys. akcji po 1,6 zł kilka miesięcy temu.

— Objęły je cztery osoby powiązane z firmą. Ale walory te nie będą przedmiotem obrotu — mówi Łukasz Mleczko, prezes Perfect Line.

W tej sytuacji handel może dotyczyć tylko 11 mln starych akcji. Wszystkie są w posiadaniu prezesa. Aby wogóle transakcje były możliwe podczas debiutu, wystawi on na sprzedaż pewien pakiet, na początek pewnie 5-10 proc. kapitału. Inwestorzy będą mogli kupować papiery z tej puli. Jeśli taka płynność będzie za mała, prezes rozważa zwiększenie jej maksymalnie do 20 proc. Jaki kurs interesuje prezesa?

— Między 8 a 10 zł. To zależy od kontraktów, które zdobędziemy do dnia debiutu — odpowiada.

To daje wycenę firmy sięgającą 100 mln zł. Dla porównania — jej kapitały własne wynoszą obecnie około 2,5 mln zł, choć niebawem zostaną powiększone o blisko 1,85 mln zł ubiegłorocznego zysku, bo dywidendy nie będzie. Ale Perfect Line obiecuje szybko zwiększać zyski. W tym roku powinny wynieść 2,2 mln zł, w przyszłym 3,1 mln zł, a w 2010 r. 5,3 mln zł.

— Myślę, że w ciągu paru miesięcy możemy korygować te prognozy w górę — zapowiada Łukasz Mleczko.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy