Pernord Ricard sprzedaje sieć Dunkin’ Brands

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 13-12-2005, 11:30

Francuski producent napojów alkoholowych Pernod Ricard dogadał się z konsorcjum trzech funduszy private equity (Bain Capital, Carlyle Group i Thomas H. Lee Partners) w sprawie sprzedaży sieci franczyzowej fast food Dunkin’ Brands.

Francuski producent napojów alkoholowych Pernod Ricard dogadał się z konsorcjum trzech funduszy private equity (Bain Capital, Carlyle Group i Thomas H. Lee Partners) w sprawie sprzedaży sieci franczyzowej fast food Dunkin’ Brands.

Szacunkowa wartość transakcji to 2,43 mld USD w gotówce. Pernod oczekuje, że zarobi na czysto około 1,7 mld USD.

WST, Reuters

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane