Pięć studiów przyłącza się do serwisu Disneya

Pięć studiów filmowych z Hollywood połączyło swoje siły w calu zaoferowania nowej usługi, która ułatwi konsumentom gromadzenie cyfrowych filmów, które mogą oglądać w domu lub na urządzeniach przenośnych, donosi Reuters.

Usługa Movies Anywhere została opracowana przez medialnego giganta, koncern Walt Disney. Oparta jest ona na pojedynczej aplikacji i witrynie internetowej, w której klienci mogą – w jednym miejscu - znaleźć filmy zakupione od wielu różnych sprzedawców detalicznych.

Zobacz więcej

Walt Disney fot. Bloomberg

W skład nowego porozumienia na czele którego stoi Disney weszły takie znane studia jak Sony Pictures Entertainment, Comcast Corporation, Universal Pictures, Time Warner, Warner Bros i 20th Century Fox.

Studia filmowe z Hollywood szukają sposobów zachęcania do sprzedaży filmów cyfrowych po zejściu ich z kin, aby przeciwdziałać spadającej popularności i sprzedaży fizycznych płyt DVD.

Bezpłatna usługa Movies Anywhere, uruchomiona została w Stanach Zjednoczonych w minioną środę (11 października). Początkowo umożliwi użytkownikom dostęp do filmów zakupionych w iTunes firmy Apple,  w  Amazon Video, Google Play i Vudu, za którym stoi detaliczny potentat Wal-Mart Stores.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Pięć studiów przyłącza się do serwisu Disneya