Pierwsza dama whisky

DI
opublikowano: 25-03-2011, 11:56

Na początku marca gościła w Polsce Karen Fullerton, światowa ambasador whisky single malt Glenmorangie.

Destylarnię w Tain w północnej Szkocji założył w 1843 r. William Matheson. W 1918 r. firma przeszła na własność rodziny Macdonald, a już w latach 30. Roderick Macdonald przemierzał świat, propagując whisky Glenmorangie. Dziś to zadanie Karen Fullerton, specjalistki z ponaddziesięcioletnim stażem, która pod okiem swego mistrza Billa Lumsdena stała się cenionym ekspertem od analizy sensorycznej. W Warszawie i Wrocławiu prowadziła treningi produktowe dla partnerów biznesowych i mediów. Dziennikarze dowiedzieli się, jak łączyć różne warianty whisky z rozmaitymi potrawami i poznali ciekawostki związane z firmą, np. sięgającą 1920 r. tradycję zatrudniana w destylarni 16 mężczyzn. Informują o niej etykietki na butelkach: "Handcrafted by the Sixteen Men of Tain" (Ręczna robota 16 mężczyzn z Tain). Od 2004 r. marka Glenmorangie należy do koncernu Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Pierwsza dama whisky