Pierwszy duży sponsor zerwał z Woodsem

MD
14-12-2009, 11:28

Accenture zrezygnował ze współpracy z  Tigerem Woodsem, gwiazdą światowego golfa. Powodem jest skandal obyczajowy.

Accenture poinformował, że z powodu skandalu wywołanego wiadomością o licznych romansach Woodsa, „nie jest on właściwym reprezentantem” firmy.

Eksperci podkreślają, że Accenture niemal całą kampanię reklamową powiązała z osobą Woodsa.

- Jednym z zagrożeń wynikających z powiązania reklamy firmy z celebrytą jest to, że twój wizerunek jest reprezentowany przez kogoś, kogo nie możesz kontrolować – powiedział Jonathan Bernstein, szef Bernstein Crisis Management.

MD, AP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Pierwszy duży sponsor zerwał z Woodsem