Pietro Filipi rozkręci się

Czeska marka odzieżowa, która powstała 13 lat temu, zapowiada bardziej dynamiczny rozwój sieci sklepów w Polsce. Mimo że nad Wisłę firma dotarła jeszcze w 2000 r., to ma zaledwie cztery placówki: w Warszawie, Gdańsku, Zielonej Górze i Szczecinie. Począwszy od 2006 r. mają powstawać co najmniej po trzy — wszystkie na zasadzie franczyzy. Potencjalny franczyzobiorca musi się liczyć z inwestycją rzędu 100 tys. zł w lokal o powierzchni 100-120 mkw. Sklepy pojawią się w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców w centrach handlowych lub przy głównych ulicach miast.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ