PIH: wzrosła sprzedaż w małych i średnich w sieciach FMCG

ISBnews
14-05-2014, 16:08

Sprzedaż detaliczna w sieciach detalicznych FMCG małego i średniego formatu (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów) wzrosła o 9,7% r/r w kwietniu, zaś w ujęciu miesięcznym zwiększyła się o 7,0%, podała Polska Izba Handlu (PIH).

"Na zwiększenie sprzedaży miał wpływ  inny układ Świąt Wielkanocnych, w 2013 r. zakupy świąteczne dokonywane były w marcu, natomiast w 2014 r. w kwietniu" - skomentowała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu, cytowana w komunikacie.

Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20% rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBnews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / PIH: wzrosła sprzedaż w małych i średnich w sieciach FMCG